Szervíz

Karbantartás, hibaelhárítás, zavaró tényezők

Karbantartás

A karbantartások minimális és optimális gyakorisága: magánszemélyeknél, ahol 4-5 fő átlagos életritmus mellett használja a rendszert minimum évente 1 alkalom, optimális évente 2 alkalommal. Cégek, ahol néhány tíz fő használja a rendszert, évente minimum 2 alkalom, optimális évente 4 alkalom (különösen, ha a rendszer elemeit szélsőséges behatások érik pl: kültéri érzékelő, nagy por, olaj stb.) BM-TOP rendszer engedéllyel rendelkező önálló tűzjelző esetén kötelező a 6 havi karbantartás.

Hibaelhárítás

Karbantartási szerződés nélkül is megrendelhető. A hibaelhárítás költségeinek térítése a helyszínen, számla ellenében készpénzben történik.

A riasztórendszer hibátlan működését zavaró tényezők lehetnek

  • Az érzékelők elé helyezett tárgyak vagy azok bármi módon történő letakarása.Riasztórendszer
  • Festésnél az érzékelők véletlenszerű lefestése 
  • A kezelő tisztításánál ügyeljünk a nem túl nedves törlőruha használatára. 
  • Az érzékelőket nem kell tisztogatni, ez karbantartás alkalmával történik meg.
  • Falfúrásnál vigyázni kell, hogy ne sértse meg a riasztórendszer kábelezését.
  • Hálózati feszültség le-fel kapcsolgatása, tartós áramkimaradás.
  • Érzékelők áthelyezését csak szakember végezze. (Pl. ajtócserénél a nyitásérzékelőt ne az ajtó cseréjét végző szakiparos szerelje át.)

Rendellenes működés esetén vegye fel a kapcsolatot szakembereinkkel, akik tanácsadással, szükség esetén helyszíni felméréssel állnak Partnereink rendelkezésére.

Távfelügyeleti szolgáltatással növelheti riasztórendszere hatékonyságát, ugyanis a riasztó által diszpécserközpontunkba küldött jelzésekre (betörés, pánik, tűz, CO, stb...)  a hét minden napján 24 órás, azonnali intézkedéssel reagálunk.
Bővebb információkért kattintson ide.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését kérem vegye fel velünk a kapcsolatot.

Tudta Ön, hogy..?

  • A riasztórendszerek karbantartását jellemzően a biztosító társaságok is előírják.