Karbantartás, hibaelhárítás, zavaró tényezők
Karbantartás
A karbantartások minimális és optimális gyakorisága: magánszemélyeknél, ahol 4-5 fő átlagos életritmus mellett használja a rendszert minimum évente 1 alkalom, optimális évente 2 alkalommal. Cégek, ahol néhány tíz fő használja a rendszert, évente minimum 2 alkalom, optimális évente 4 alkalom (különösen, ha a rendszer elemeit szélsőséges behatások érik pl: kültéri érzékelő, nagy por, olaj stb.) BM-TOP rendszer engedéllyel rendelkező önálló tűzjelző esetén kötelező a 6 havi karbantartás.
Hibaelhárítás
Karbantartási szerződés nélkül is megrendelhető. A hibaelhárítás költségeinek térítése a helyszínen, számla ellenében készpénzben történik.
A riasztórendszer hibátlan működését zavaró tényezők lehetnek
- Az érzékelők elé helyezett tárgyak vagy azok bármi módon történő letakarása.

- Festésnél az érzékelők véletlenszerű lefestése
- A kezelő tisztításánál ügyeljünk a nem túl nedves törlőruha használatára.
- Az érzékelőket nem kell tisztogatni, ez karbantartás alkalmával történik meg.
- Falfúrásnál vigyázni kell, hogy ne sértse meg a riasztórendszer kábelezését.
- Hálózati feszültség le-fel kapcsolgatása, tartós áramkimaradás.
- Érzékelők áthelyezését csak szakember végezze. (Pl. ajtócserénél a nyitásérzékelőt ne az ajtó cseréjét végző szakiparos szerelje át.)
Rendellenes működés esetén vegye fel a kapcsolatot szakembereinkkel, akik tanácsadással, szükség esetén helyszíni felméréssel állnak Partnereink rendelkezésére.
Távfelügyeleti szolgáltatással növelheti riasztórendszere hatékonyságát, ugyanis a riasztó által diszpécserközpontunkba küldött jelzésekre (betörés, pánik, tűz, CO, stb...) a hét minden napján 24 órás, azonnali intézkedéssel reagálunk.
Bővebb információkért kattintson ide.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését kérem vegye fel velünk a kapcsolatot.
Tudta Ön, hogy..?
- A riasztórendszerek karbantartását jellemzően a biztosító társaságok is előírják.