A mi ajánlatunk a próbavásárlás komplex módszerének alkalmazása. A módszer lényege az üzlet dolgozóinak folyamatos, többirányú tesztelése. Ennek legnagyobb elõnye, hogy állandó kényszerhelyzetet jelent az alkalmazottak számára, tényszerû információkat közöl az ügyfélkezelésrõl, kiszolgálásról, de emellett bizalmas, gyors és bizonyító erejû is.
Cégünk az üzlet áruértékesítõ folyamatát, ennek emberi tényezõit vizsgálja. Fõként azokat az eseteket kívánjuk kiszûrni, amikor az áru értékesítési folyamata a szabályostól eltér, az áru ellenértéke nem realizálódik, és megjelenik a kár.
Megbízóink a próbavásárlások során dokumentáltan a következõkre kapnak választ:
A próbavásárlásokat a következõ területeken alkalmazzák:
A próbavásárlás során végzett ellenõrzés a megrendelõ kívánságára kiterjedhet egyes termékek, termékcsoportok, sõt cégek népszerûségének, ismertségének vizsgálatára is.
A BRAND (Cégimázs) ellenõrzést cégünk abból a fõ alapelvbõl kiindulva nyújtja leendõ partnereinek, hogy egy ügyfelet sok esetben sokkal nehezebb megtartani, mint megszerezni. Statisztika bizonyítja, hogy egy elégedetlen vásárló legkevesebb öt másik személynek mondja el kellemetlen tapasztalatát, az elégedetlen vásárlók 96%-a pedig nem reklamál soha, de a következõkben más üzletet részesít elõnyben. Ha Önt ügyfele elhagyja, az esetek 69%-ában a rossz ügyfélkezelés az oka, 13% a gyengébb áruminõség, 9% pedig a konkurencia megjelenése miatt nem tér majd vissza.
Kérdés, vagy árajánlatkérés esetén, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.