Próbavásárlás

Próbavásárlás

A mi ajánlatunk a próbavásárlás komplex módszerének alkalmazása. A módszer lényege az üzlet dolgozóinak folyamatos, többirányú tesztelése. Ennek legnagyobb elõnye, hogy állandó kényszerhelyzetet jelent az alkalmazottak számára, tényszerû információkat közöl az ügyfélkezelésrõl, kiszolgálásról, de emellett bizalmas, gyors és bizonyító erejû is.

Cégünk az üzlet áruértékesítõ folyamatát, ennek emberi tényezõit vizsgálja. Fõként azokat az eseteket kívánjuk kiszûrni, amikor az áru értékesítési folyamata a szabályostól eltér, az áru ellenértéke nem realizálódik, és megjelenik a kár. 

Megbízóink a próbavásárlások során dokumentáltan a következõkre kapnak választ:

  • a személyes kapcsolat ügyfél - orientáltsága, az ügyintézõk, eladók szakmai felkészültsége és empatikus készsége;
  • milyen mértékben, és hogyan próbálják meggyõzni az ügyfeleket, vásárlókat az egyes termékek/szolgáltatások elõnyeirõl, alkalmazhatóságáról;
  • átlagos várakozási idõ a kiszolgálás folyamán;
  • a kiszolgálás, ügyintézés szervezettsége, gördülékenysége;
  • adott (elõre modellezett) szituációkban való viselkedés;
  • a tájékoztatás tartalmának, minõségének értékelése;
  • hogyan használják az alkalmazottak az oktatásokon, tréningeken megtanult módszereket, ismereteket, technikákat;
  • a különbözõ értékesítési helyek között milyen különbségek fedezhetõk fel;
  • mely alkalmazottak teljesítménye felel meg a követelményeknek, és melyeké nem.

A próbavásárlásokat a következõ területeken alkalmazzák:

  • áruházláncok, franchise üzletek, bevásárlóközpontok;
  • telekommunikáció, IT szolgáltatások;
  • idegenforgalom, vendéglátóipar;
  • pénzügyi szolgáltatások.

A próbavásárlás során végzett ellenõrzés a megrendelõ kívánságára kiterjedhet egyes termékek, termékcsoportok, sõt cégek népszerûségének, ismertségének vizsgálatára is.
A BRAND (Cégimázs) ellenõrzést cégünk abból a fõ alapelvbõl kiindulva nyújtja leendõ partnereinek, hogy egy ügyfelet sok esetben sokkal nehezebb megtartani, mint megszerezni. Statisztika bizonyítja, hogy egy elégedetlen vásárló legkevesebb öt másik személynek mondja el kellemetlen tapasztalatát, az elégedetlen vásárlók 96%-a pedig nem reklamál soha, de a következõkben más üzletet részesít elõnyben. Ha Önt ügyfele elhagyja, az esetek 69%-ában a rossz ügyfélkezelés az oka, 13% a gyengébb áruminõség, 9% pedig a konkurencia megjelenése miatt nem tér majd vissza.

Kérdés, vagy árajánlatkérés esetén, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.